KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum,

Agak banyak juga jarak hari Umie tak menulis perkongsian di blog kan!! Sebenarnya, Umie ni memang sibuk setiap hari. Dalam sehari,  pelbagai jawatan Umie sandang tanpa sengaja, kadang-kadang itu, nak sarapan pun tak sempat.

Kadang-kadang Umie sendiri pun pelik dengan diri Umie. Sejenis yang payah nak deman. Bila rasa macam nak deman tak sampai 1 hari dah baik. Alhamdulillah nikmat kesihatan yang Allah bagi. Kita sebagai hambaNya pulak kena lah hargai. Cara Umie, Umie suka ambil dan  amal makanan tambahan.

Rupanya sejak Umie amal vitamin C Shaklee, itu kesan yang Umie dapat. Payah nak deman, bila deman cepat baik, masalah bersin pagi hilang terus, dan extra jerawat terbantut nak tumbuh. Time period adalah.... malu-malu jerawat nak naik, itu pun jarang-jarang.

Panjang berjela Umie bercerita. Sebenarnya dalam entry kali ni Umie nak share is caring tentang Kebaikan Vitamin C Shaklee.

Itu lah makanan tambah yang Umie amalkan setiap hari. Memang sangat membantu kesihatan Umie dengan Izin Allah. 

Ini lah rupa Vitamin C Shaklee

Kalau tak silap hampir 3 tahun Umie amalkan Vitamin C Shaklee ni. Fungsi paling best vitamin c Shaklee sebab ia bantu kuatkan imunisasi badan kita. Sebab itu lah bila deman mudah nk baik.

Vitamin C Shaklee ni ada 180 biji. Tahan 3-6 bulan kalau sorang makan. Memang paling jimat tau. Berbaloi beli. Kena ingat kesihatan sekarang ni sangat mahal. Mahal nya bila sakit nak ubati sesuatu jenis penyakit semua memerlukan duit. Betul tak??

Namun orang sekarang tak sanggup nak melabur pada kesihatan. Suplemen yg terbukti dapat bantu lindung dari jangkitan virus dan kuman dgn menguatkan imuniti kita sekeluarga, kita berkira-kira untuk beli.

Ramai orang kita sekarang bila ajak makan vitamin C, ramai yang kata senang je boleh makan buah oren. Tapi untuk Vitamin C Shaklee sebiji vitamin C bersamaan dengan 7.5 biji oren, 6 cawan brokoli dan 116 biji lobak merah. Haaa.
Sanggup kah nak telan semua tu. Sekarang dan mudah sebab Shaklee keluarkan Vitamin c so mudah je amalkan sebiji setiap hari.

 
1 botol tahan lama pulak tu.
Bila kita dah sakit, baru kita hargai nikmat sihat. Alangkah baiknya jika masa kita sihat, kita sedar kepentingan menjaga kesihatan.

Satu yang Umie suka tentang Vitamin C Shaklee ni ia adalah sustained release  😍
Ia bermaksud vitamin dilepaskan secara perlahan lahan ke dalam badan. Ia akan bertahan di dalam badan lebih lama berbanding vitamin c biasa.

Bestnya vitamin C shaklee ni boleh diambil bila bila masa.

√ Tanpa bahan pengawet
√Tanpa pewarna tiruan
√Tanpa Gula
√Tanpa perasa tambahan

Vitamin C Shaklee Penting bantu:

❤️Mencerahkan kulit wajah
❤️Mengatasi JERAWAT
❤️Memudarkan Parut Jerawat
❤️Atasi masalah RESDUNG
❤️Atasi SUNBURN
❤️Menegangkan kulit wajah
❤️Membantu bina kolagen semulajadi dalam badan
❤️Meningkatkan Kesuburan
❤️Meningkatkan sistem imunisasi agar tidak sukar terkena penyakit

So, Vitamin C Shaklee ni , umpama askar dalam badan kita untuk melawan musuh-musuh yang hadir dalam badan.

Yang mana belum dapatkan Vitamin C Sustained Release boleh dapatkan segera KLIK



Zarirah Mohamad
#shakleebachok
#shakleeberis
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#setrahmahshaklee
#incomeshaklee

Comments

Popular posts from this blog

HAMIL SIHAT DENGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE