SET HELLO NEW YOU BANTU KURUS DAN MAINTAIN BERAT

Salam semua,
Terima kasih yang sudi singgah di blog Umie. 

Masih dalam mood beraya kan sebab masih dalam bulan Syawal. Selepas syawal semua kaun hawa terutamanya risau nak timbang berat. Maklumlah beraya makan macam-macam diet pun kemain ke laut biru kan. Yang masih boleh control alhamdulillah. Bagi yang pantang nampak makanan itu, aiii ghisau kan🤣🤣.

Alhamdulillah, dengan adanya Set Hello New You, Umie tidak risau akan berat Umie. Sejujurnya kehadiran syawal kali ni 2023, Umie beraya dengan berat badan yang baru. Di mana sebelum ni, berat Umie pernah mencecah 3 angka.
Sebelum dan selepas consume set hello new you

Tetapi semua berubah dengan kehadiran Set "Hello New You" dalam kehidupan Umie. Alhamdulillah dengan set ni Umie berjaya kick 15 kilo. Dan dengan set ni juga Umie mampu maintain berat Umie 90 kilo dalam masa 6 bulan lama nya. 

Serius, nak kuruskan badan sebenarnya tak perlu nak adakan tekanan pada diri sendiri. Kena diet itu ini tak boleh makan. Key paling penting adalah "Hati" kita sendiri yang nak berubah turunkan berat.
Alhamdulillah asbab Umie ikhtiar, doa, usaha Umie ambil suplemen dari set "Hello New You" berat Umie kembali kepada 2 angka. Paling best, Umie boleh berdiri dengan lebih lama tanpa ada masalah sakit tumit. Serius selepas berat Umie turun dari 104 kilo kepada 89 kilo (Mei 2023) masalah sakit tumit itu ibarat di ambil buang terus. Nak solat pun senang nak bangun. Sepanjang Umie ambil supplemen dari set ni juga Umie memang tak tinggal buat IF ( Intermittent Fasting)



Best sangat Set Hello New You

Set " Hello New You" Shaklee adalah program yang mudah di ikuti yang menggabungkan produk-produk dengan nutrisi yang seimbang, pelan berpuasa yang fleksibel, pemakanan seimbang dan senaman untuk membantu anda menguruskan berat badan dengan berkesan 
Jadual ni lah yang Umie ikuti sepanjang buat IF 

Disokong oleh sains dan dibuktikan oleh orang ramai, program ini membantu anda mencapai sasaran dengan bijak dan selamat  mengekalkan berat badan ideal secara sihat .

KEISTIMEWAAN SET " HELLO NEW YOU"
Selamat, semulajadi dan berkesan

Tidak seperti kebanyakan diet yang viral di luar sana, program " Hello New You" Shaklee menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang di perlukan oleh tubuh badan anda dan bukan solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan.

・Tiada pemanis tiruan
・Tiada pewarna tiruan
・Tiada pengawet tiruan
・Tiada perisa tiruan
・Bukan GMO
・Rendah glisemik
・Tanpa gluten


TESTIMONI HELLO NEW YOU

Selain diri sendiri. Bestkan tengok perubahan mereka yang telah berjaya dengan set Hello new you Shaklee

Set ni sangat membantu bagi mereka yang ingin turunkan berat badan secara sihat tanpa perlu berlapar atau tertekan. 
Nak tahu dengan lebih details cara Umie turunkan berat boleh whatsapp Umie.

 
Nak dapatkan Set Hello New You
Sedia untuk bermula? Klik di sini untuk JOIN dan nikmati harga diskaun

Zarirah Mohamad
#shakleebachok
#shakleeberis
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#setrahmahshaklee
#incomeshaklee
#rayadenganshaklee





Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

HAMIL SIHAT DENGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE