RENEWAL SHAKLEE SANGAT MUDAH


Assalamualaikum semua,
Umie doakan sahabat-sahabat Umie yang membaca entry Umie kali ni di beri kesihatan yang baik dari Allah. Aamiin.

JOIN AHLI DAH LAH MURAH NAK RENEWAL PULAK MUDAH

Biasalah Umie kalau nak beli barang yang biasa kita guna, dah tentu Umie akan join keahlian terus. Sama lah macam Shaklee, sebab Umie consume Vita C so Umie decide join keahlian.Umie join kali pertama keahlian shaklee kalau tidak silap Umie masa tu kena bayar RM79 pada tahun 2011. 
Pejam celik, keahlian Umie terus tidak aktif atas beberapa faktor pada ketika itu. Sehingga lah terdetik untuk join keahlian kali kedua pada 2021. 
Tak sangka 2021 tu, nak join ahli just bayar RM35 je, dua tiga kali tanya upline Umie masa tu. Betul ke Rm35 je!!

Haaaa..
Mau ternganga mulut dengar RM35. Murah lah tu. So, terus tak fikir panjang, terus je buat transaksi online masa tu, maka dengan rasmi April 2021 menjadi ahli secara rasmi untuk kali kedua.

Sekarang bila join ahli banyak sangatlah ilmu-ilmu pasal produk Shaklee ni. Yang paling best kan. Renewal Shaklee adalah paling enjoy dan tak stress bagi Umie. Biasa kalau di luar nak renew keahlian kita kena bayar kan!!
Tapi Shaklee ni sangat mesra ahli, siap mudahkan kita yang tak berapa nak aktif tu untuk renew dengan mudah.

Renewal Shaklee

1) Renew atas belian
Best kan kita buat je belian apa-apa produk Shaklee dalam masa setahun terus keahlian kita aktif.
Mudah je kan!! Dekat sini kita tk perlu bayar bayaran untuk renew keahlian. Hanya perlu pergi branch buat belian sebarang produk terus renew keahlian.
2) Belian 100uv 
Haa.. yang ni pun best. Ahli yang lama menyepi boleh buat belian 100uv dalam area Rm300-Rm350 untuk membeli produk Shaklee. Terus automatik renew. So kat sini pun mudah kan. Ahli yang makan sendiri boleh beli produk dengan mudah.

KEAHLIAN SHAKLEE 

Jom Saper nak join Shaklee untuk promosi Mei 2023 kali. Just beli saja set Rahmah terus boleh daftar ahli free

Yang berminat nak join ahli Shaklee daftar disini, Umie akan bantu awak.

Keahlian Shaklee memang perlu diperbaharui SETIAP TAHUN walaupun awak seorang yang aktif menggunakan produk Shaklee. Even Umie yang buat bisnes Shaklee pun tak terkecuali daripada keperluan untuk renew keahlian sendiri.

Berminat nak join Shaklee dengan Umie hari ini! Jika awak pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1605942


#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive20231


Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

HAMIL SIHAT DENGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE