CASH REBATE SHAKLEE MAKAN VITAMIN C FREE

Hai..
Assalamualaikum bertemu lagi dalam entry Umie untuk kali ni.

Terima kasih yang sudi membaca coretan Umie kali ni.

Cash Rebate Shaklee tu apa ye??
Nak cash rebate cepat- cepat daftar ahli Shaklee dengan Umie.

Sebenarnya mudah je nak dapat cash rebate Shaklee ni. 

Join Ahli Shaklee

Daftar je sebagai ahli Shaklee. Makan sendiri dan boleh menjual sambil makan sendiri. Yang penting beli dengan ID sendiri. Kelebihan bila jadi ahli Shaklee kita akan di berikan ganjaran cash rebate atau bonus daripada shaklee dengan hasil jualan atau belian yang kita buat dalam tempoh sebulan.


Cash rebate ni merupakan bonus bagi ahli yang aktif membeli dan menjual. Jadi bonus Shaklee akan di kreditkan ke account ahli setiap 14hb setiap bulan.

Contohnya sekiranya bulan Mei ni Umie capai level belian 11 %

Contoh bila Umie berjaya capai level 11%, bonus yang bakal Umie dapat dalam area RM225. Maka dengan bonus ni Umie boleh beli produk Shaklee contoh Umie dapat beli vitamin c dan ESP.

Syok kan bila aktif membuat sales, kita dapat income sebegini. Dengan bonus ibarat kita boleh makan produk Shaklee dengan free je, yang penting kena daftar ahli dahulu.

Yang nak makan produk Shaklee secara percuma, mudah je. Just join keahlian saja dan aktif membuat belian. Jom cepat-cepat join shaklee.

Kalau makan sendiri saja pun boleh dapat cash rebate. Dan, kalau buat bisnes Shaklee, LAGI lah besar cash rebate yang bakal anda perolehi. So, jom lah kita beramai-ramai join shaklee.

#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

HAMIL SIHAT DENGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE