PUASA PALING BEST DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Rejab!
Syaaban!

Ramadhan paling di nanti oleh umat Islam. Begitu juga Umie sangat ternanti-nanti Rejab dan Syaaban. 

Sebab bulan tersebut kita di galakan berpuasa, kan! RAMDHAN sudah pasti bulan yang wajib untuk kita berpuasa bagi yang mampu.

Sebelum Umie kenal Shaklee, bila nak masuk je Ramadhan, Umie lah yang paling kalut taw.

Kalut apa agak-agak ye tu!!

Kalut lah!! memikirkan menu bersahur dan berbuka🤣. Tapi sejak kenal Shaklee dan join untuk kali kedua 2021, sejak tu lah totally bersahur dan berbuka kami satu family menggunakan beberapa produk Shaklee.

Pengalaman Umie sendiri sejak bersahur dengan soy protein shaklee seperti ESP dan CINCH memang beri tenaga yang berpanjangan. Dalam berpuasa Umie mampu berzumba join team Zumba selama 1 jam terakhir sebelum berbuka tanpa "semput". Itu pengalaman Umie sendiri. Memang tidak letih tidak lesu.
Power tak Umie anak 3😂 sahur dengan ESP boleh berzumba!!
Apa yang best ESP ni!! extra menjadikan kulit Umie putih dan pori-pori mengecil. Suami pun bersahur dengan ESP, cik suami kata ESP memang memberi tenaga untuk mengajar, tak penat tak lesu. Berbeza bila bersahur dengan nasi. Mudah letih dah mengantuk. 

Haaa..😉
Lagi satu air ajaib ,  Umie paggil. Sebab air ni memberi tenaga dan tidak melesukan cik suami ketika mengajar. Performance Drink memang minuman yang kedua wajib Umie dan suami minum bila time bersahur dan sangattt sesuai dijadikan hidangan ketika berbuka. Sebab  PD  membuatkan badan Umie tidak lesu.

Minum PD akan bagi pada anak Umie  ketika bersahur memang sangatt membantu Yon💪💪💪

Jadi puasa kali ni memang wajib lah  bagi Umie menggunakan SET PUASA SHAKLEE . Di mana dalam set ni ada ESP, CINCH & PERFORMANCE DRINK. Umie satu family guna dari anak yang berumur 11 tahun pun turut consume.
Jadi puasa memang paling best dan santai dengan set puasa shakleeset puasa shaklee sebab Umie tak payah nak bangun bersahur untuk memasak 2 atau 3 menu fresh. Sekarang even puasa ganti pun Umie just shake!! shake!! Esp atau cinch saja!!

Mudah kan!!
Puasa awok akan lebih mudah kalau ada SET PUASA 123 SHAKLEE.

Kalau belum ada, Umie boleh dapatkan untuk awok!!
klik untuk set puasa 123 shaklee

Jumpa lagi next entry🌹🌹

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

HAMIL SIHAT DENGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

KENAPA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE